Jestem Andaluz

Jestem andaluzyjskim, a jeśli jeden dzień construyesen drogę do końca wszechświata, pójdę tam z samochodem bardzo wąskiej i zlepianiu mu drogę.

Będę tam i spróbować nauczyć się miejscowego języka, biorę Andaluzji do tego zakątka kosmosu, a znając mnie będę Hometown przyjaciół i dobrych znajomych miejscem.

Chcę do tego wpisu składają hołd dwóch dobrych przyjaciół kopalni Marty i Grażyny, wśród wielu innych cech są kochankowie dwa incondionales pies, Marta: Sox, Bambi i Al oraz Grażyna: Daki (który wraz z recordermo Darwin jest el torete y el vaquilla psów świat) Nuka, Corso, do Pitbull … W każdym razie. Dzięki tych wspaniałych istot, które są członkami rodziny nieludzi poznaliśmy wspaniałych ludzi.

Dzięki Marta,
dzięki Grażyna

Do ciebie i do wylęgu do bycia w naszym życiu.

A wszystko to służy do oglądania udać się sporadycznie i mój pies Turpi mi historie o Agility.

Kieruję moją wdzięczność i przyjaźń publicznego do wszystkich innych podzespołów Magic zespołu Agility, które razem tworzą Ci wielką wieżę Babel, gdzie różnorodność języków nie robi nic więcej niż jednoczą nas i uczyć się od siebie nawzajem.

Buziaki dla wszystkich.

Do zobaczenia wkrótce.

Bądź szczęśliwy.

PS: Dziękuję również tłumacza Google.

 

Y QUE VIVA EL JUUUUUUNCO!!!!!

Responder

